• Serwis i reklamacje

Naszym dotychczasowym i przyszłym Klientom oferujemy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny urządzeń gastronomicznych. W celu zagwarantowania najwyższej jakości wykonywanych usług serwisowych współpracujemy z serwisami autoryzowanymi producentów. Serwisy te znajdują się w większych miastach Polski, co znacząco wpływa na szybkość reakcji serwisowej i ewentualne koszty dojazdu. Staramy się by czas oczekiwania na usługę serwisową był możliwie zminimalizowany.

Za naszym pośrednictwem możecie Państwo zamówić wizytę serwisanta.

W celu usprawnienia procesu ustalania terminu wizyty serwisowej i samej naprawy, prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • opis usterki
  • model i typ urządzenia
  • data produkcji 
  • data sprzedaży (okres gwarancji)
  • lokalizacja urządzenia (adres)
  • telefon kontaktowy 

adres e-mail: sklep@dastro.pl

tel. +48 512 168 246

 

CZĘŚCI ZAMIENNE I EKSPLOATACYJNE

W naszej ofercie jest kilkanaście tysięcy części zamiennych do urządzeń profesjonalnych oferowanych w naszym sklepie.

 

Do jednoznacznego określenia zamawianej części zamiennej lub eksploatacyjnej, prosimy o sprawdzenie modelu i typu urządzenia oraz jego numeru seryjnego i/lub daty produkcji.

Informacje te znajdują się na tabliczce znamionowej umieszczonej zazwyczaj na tylnej lub bocznej obudowie.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia części do urządzeń i sprzętu gastronomicznego prosimy o kontakt:

adres e-mail: sklep@dastro.pl

tel. +48 512 168 246

 

DZIAŁ REKLAMACJI

adres e-mail: biuro@dastro.pl

tel: 512 168 246